در دل









سكوت

گذآر سُکوتـ قآنون زندگی مَن بآشد وَقتی وآژِه هآ دَرد رآ نِمی فَهمند

 

 

در دل دردیست از تو پنهان که مپرس

 

تنگ آمده چندان دلم از جان که مپرس

 

با این همه حال و در چنین تنگدلی

 

جا کرده محبت تو چندان که مپرس

http://upload.tehran98.com/img1/ri2cjcbmugvn2g6gsdv4.jpg


 

چه قشنگه یاد تو افتادن بدون هیچ حرفی چه قشنگه قدم زدن با تو توی هوای برفی.

 

 

 


 

 

ما همه به امید آرامش فردا ...

مجبوریم ناراحتی های امروز را تحمل کنیم.

آرامش به معنی سکوت و سکون نیست ،

بلکه راحتی خیال است...


 

 

چقدر خوبه يكي باشه

 

 

 

 

 

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ

ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ

ﯾـﮑـﯽ ﺑـﺎﺷـﻪ ﮐـﻪ ﺑـﻐـﻠـﺖ ﮐـﻨـﻪ

ﺳـﺮﺗـﻮ ﺑـﺰﺍﺭﯼ ﺭﻭﯼ ﺳـﯿـﻨـﺶ

ﺁﺭﻭﻣـﺖ ﮐـﻨـﻪ

ﺣـُﺮﻡ ﻧـﻔـﺲ ﻫـﺎﺵ ﺗـﻨـﺖ ُ ﺩﺍﻍ ﮐـﻨـﻪ

ﻋـﻄـﺮ ﺩﺳـﺘـﺎﺵ ﻣـﻮﻫـﺎﺗـﻮ ﻧـﻮﺍﺯﺵ ﮐـﻨـﻪ

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ

ﭼـﻘـﺪﺭ ﺧـﻮﺑـﻪ ﮐـﻪ ﺁﺭﻭﻡ ﺩﻡ ﮔـﻮﺷـﺖ ﺑـﮕـﻪ

ﻏـﺼـﻪ ﻧـﺨـﻮﺭﯼ ﻫـﺎ

من کنارتم

 


 

 


دلم ميگيره

دلم گاهی آنقدر میگیرد....

که...

احساس میکنم دنیا هم بیاید باز نمیشود...

اما با صدای نفسی......

آرام میشود.....

دلم برای ان صداها تنگ است!


 


 

 

 

 

قمار



 

 

 

 

 

 

 

 

 

قمــــــار زندگــــــِ ام را به کســـــــِ باختـــــــــم که ""تکـــ دل"" را با ""خشت""بریـــد...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

جریمـــه اش یک عمـــر حسرتـــــــ شد ...

 

 

 

 

 

 

چه باختـــــــــ زیبایــــــــــــِ بــــود...

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|22 / 11برچسب:,| 10:39|S.B|
Zhandark